[Dailydrool] Dwool for da Bwudder n himz fambwy

DDropp at aol.com DDropp at aol.com
Fri Sep 5 19:21:08 PDT 2008

Bwudder E.  Weez be weedin bout da big bwow youz sez be comin youz  way, an
we boff be ascared for you, an da Elder Cwara an da odder houndie at  youz
house.  Youz aw be carful an don get bwowed away or dwonded wif aw da  water.  We
aw wants youz to be safe an not go way.  Stay high an  dwy.  Weez be keepin da
pawsies cwossed for aw dat be in da way ob dem big  bwows dat be comin.

Charlie