[Dailydrool] Hab a penos

dke ellathebasset at hotmail.com
Thu Jan 8 14:09:07 PST 2009

Ella Louise here,

Furst I am sendin drools to Tucker, Mable and Pierre.

Elder Clara wait to jump from da car when da brudder is under you, den JUMP!!!!   He will protect youz.

Now bouts dem haba neros and hab a penos.  I wiv in Mexico.  I can tellz you dem pepperz is dangrus.  Da mamma makes des peppers, cuts dem in half soaks dem in sugar waterz, den stuffs dem wit peanut butter and den jelly and bakes dem.  She eatz dem like a cwazy woman.  She dropped one onz and dat was enuff for me.  I rubbed my mouf all obber the pwace.  Dey is bad!!!!!!!   How dis woman eets dem is beyond me.  No wonder herz iiiis can turn red when she get mad.

I hope all houndies are safe and well.

Ella Louise