[Dailydrool] WHUTTT???

Karen sparks_red at att.net
Sun Jul 5 21:28:53 PDT 2009

Deer Brudder Elwood,

Ya no safe in da Cawliforny  nedder, cuz da Momma gotz one dem toebonez cutterz
an da grindy tings too.  Now herz lookin at da baff thingies. Me tinkin der be no safe
pwace in dis world. Mabee we shud buyed an island an outlaw dem?  Mabee Nigel
an Lewis can draw upda pawtishun, git da paw prints on it an we sen it to da Sennytors.
Meke da law to outlaw stuff.  Dey be cruelty to da toebonez.  Can we include da earflap
cleanin too?  Kepp da brushy...we like dat pawt.

Can we do dis by morrow?  Dat our day to git grounded.  Eben worse da slave is takin to
paintin we gals toebonez in da rainbow colorz.  Me hangin me hedbone in da humilly-ashun.

Sadie Maye ob The Dog House Gang (scopin fur da hidy place)
Bazzle  wunners whut dis stuff is bout....Bwahahaha him find out in da mornin.