[Dailydrool] Elder Clara Warning

Karen sparks_red at att.net
Thu Jun 4 19:12:59 PDT 2009

Deer Elder Clara,
Youze Brudder Elwood at it agin.  Himz twyin to sell ya fur cheep.  Time to ty dis boy to da post an put da
"We payz you to teke dis one. Lowest bess offer can hab him"  While youze waitin fur da biddin to start dis boy
could use sum "Ode to Elder Clara" calone.  Mabee twap himz in da hooman potty room when youz do dis,
den close da door and leeb himz in der fur a while.
Snooters,
Sadie Maye ob da Dog House Gang

P.S.  Me thinkin that it be bedder to pwactice senior ways at me young age den I be ready later on.
Bee sides da Ruby Doo sez herz twainin me fur dis and it so me no can bee on OEBE.