[Dailydrool] Cnly

Karen sparks_red at att.net
Tue Mar 24 18:55:15 PDT 2009

Hey dere brudder in buppyhud,
Dat grate feet wit da food cabeenits.  Me doo dat too!  Den dat
Momma changy we fud an it in da figee-gator (ya nose dat fing dat
open it big mowf an eet da fud stuff?)  wen da momma hab da old
frigee-gator we awl cud open it.  Den herz bad slabe and get da
new fangle one dat got two mowfies on da top and da big cold mowf
on da bottum.  Iffen ya git one of dem da no so easy to git dem jowls open.
I herd dat herz bot a freezy-gator dis day.  Mabee it be a snap to open?

Keep up da gud werk!  Pwactice ya lookies dey be da twick to the tweats.
Did me tell ya dat ya hansum?  Do ya like we odder girlies.  No worry me no so
old to hab me bwains yet.  Dat not fur anudder year...mabeeeee???
Droolz and snooter smoocheez,
Sadie Maye ob da Dog House Gang
(Reely it Mersadeez Bayleigh Maye but dat juss way to much for dis gal)