[Dailydrool] Cookin wif da Brudder

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Sun May 3 17:41:38 PDT 2009

Dis Brudder Elwood. Welp, da weekend bout ober. We hab peeps com las nite, how dooze I know dis since da Brudderz git stuffed in da cage youze ask?? I hearz da talkin. Brudder Elwood not a heppy guy. I want to do da meet an greet, Momma seyz dis lady be berry nice, she stop in but da Brudderz too much fur her, youze knock her down, she be bit older, she not Brudder materialz. I seyz plant her beehind on da couch, I gib her da sniffy dere. Momma seyz git in da cage Elwood. Elwood seyz ain't heppinin.
Momma hep me in da cage.
Dis make me deecission to moobe on ober to Frank da Tank home berry easy. Brudder Elwood readz bout all dat nice food, stuff I nebber ebbin knowz whut it bee, and ebbin wif Ol Sarah, affer todey I go dere and git me dinnerz. I tellz you liddel storie.
On dis dey Momma git out da biggie pot, cook da chickey, put in da gud stuff fur all ob we to eatz on dem dried up chunkers she put in da bowl. Todey she gib us summfin called eggs in dere. Dey on sale. Well dem berry gud, tastey, smooth, go rite down da biskeyhole, cobber up all dat hard stuff. All we houndies git dis. Dis misteke, Elder Clara tailpipe now a flamin. Da Brudderz eyeballz a waterin, why ebbin Daddy seyz my hebbinz Clara, youze reek. Youze smell like rotten eggs.
Now I wunder.
I fink we needz to go to da Waddle todey. Git da fresh air, git ready fur da sweet houndies.
Now dat remind me, I meke da note, I gotz to call Brudder Henry tomorrow. I gotz newz.

Are you comin to da Waddle??

Debbie Winchester
Ol' Bob, Sister Daisy, Brudder Jake
OEBE Elder Clara, Queen of Farts