[Dailydrool] Me no got one...Nope

Karen sparks_red at yahoo.com
Sun Aug 29 16:12:14 PDT 2010

Dis Sadee Maye, Ace pilot ob da Blackhawk.  No Fare!  Me no gotta boyfrend.  Me use to hab
one but him dispeer'd.  Me a lubby gal an Momma sez me hab a sexy walk cuz me swing dem
hips wen me happy!  It it cuz me an ace pilot no boyfrend?  Wat up wit dat...me could take dem
round da world.  Becuz me no hab name like florer.  Me name kinner affer a spensib mobile...
dat be Mersadeez ...which me reel furst name.  Dat rite me name Mersadeez Bayleigh Maye but
Momma cawl me Sadee Maye.  Maybe me name scardt da boyz cuz it sound spensib an dem
boyz juss frade to spen dey bone money?

Me use to hab crush on Brudder Elwood but den decide him full of hot gas...all roo's an nuffin
else.  Den Conley but him nebber wite bak wen me tole him.  Den came Brudder Elvis who come
fur onny one nite fur moobin to da norf.  Now dat was a HOTTEE!  Woooo wooooo Arhooooo!
All da gurls here lubbed him.

Oh well guess me stay single an play da feeld like me Momma.  Sides me no wanna get a case ob
da PMS....dat sum scary stuff da Momma sez will scare da single rite inta ya.

We sennin drool to all in need an we prayers.  Dis been a sad cupla month on da DD.  Momma
be a leekin all da time.
Lub,
Mersadeez Bayleigh Maye, Ace Pilot ob Blackhawk....