[Dailydrool] Global Warming

Karen sparks_red at yahoo.com
Thu Feb 18 16:23:20 PST 2010

Dis Bazzle an me tellin eberbody dis be bunch of hooey.  Wat dem peeples want is to git rid
of we lubblee furkidz so dey can dribe dem SUV's?  Why dem smoker staks creatin more pultion
den all we droolers cud eber put out.  Dey dumpin stuff werser in we land an ribbers den we
ebber eben can produces.  Don't dey no dat we furtilizin with da cows an horses an such.  Why da
peeples go an buy da steer, chickee or eben bat poopees fur da gardens.

Why dem peeplees say we poops an gas deestwoy da earf wen we no dat it be da peeplees
fault.  No blame we fur do mess dem dumb peeplees make wit da chemicalz an smoke staks and
all da stupid tings da do. We been here longer den dem peeples!  How dare dem blame
us fur der mess stuff dey do.

Time fur we furrees to stand up for WE.  Raise we lipper flapz.  Iffen dat no werk we tack em.  Sen
in day ankle biters furst and werk up to da geeraffs.   We sen in da green gas bombers  Dis be a
reebolt to da max!

Lub to awl,
Bazzle, The Bedeviling Bad Boy, OEBE ob Da Dog House Gang
Me  an Sadie Maye habbin steak fur we burfday nex month....

P.S.  We send healing drools to awl in need.  Da Momma no feelin to hot lately but hers
a reedin an prayin fur eberbody.