[Dailydrool] Dere Colt an Ruger

AnitaW a.woodrum at sbcglobal.net
Wed Jul 7 19:43:08 PDT 2010

Dere Colt an Ruger, dis be Holly da Dolly pawin in here.  Mememe an Sister
Gracie an Sister Anna bees a bit late gittin back wif ya bout joinin ASTT on
account ob da Beeg Noise Holdady.  We gurls wud be berry proud to hab da
Ladybug Skerveril Patrol bees a part ob da ASTT.  Fenk you berry much.

Naow, we gurls had to talks about dis Charley's Angels sujjestion.  Us gurls
hab deesgussed dis among ourselbes, an we mus regreffully turn dis
sujjestion down.  We fink if we sez we bees Charley's Angel gurls, we would
all hafta go ona diet an essercise progam and git skinny so we cud fit in
dem bakini fings.  Too much werk, not nuff food.  Fanks but we perfers ta
eat!!

Dis Sister Holly signin off fer Gracie, Holly an Anna, BABES, Ladybug
Skerveril Patrol ob da ASTT, an Da FogHorn Trio ob da Pacific Bassie Feets,
USO Dabision.  Simper Fido to yous too!!

Anita Woodrum

a.woodrum at sbcglobal.net