[Dailydrool] Been Gud

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Thu Jun 17 14:33:34 PDT 2010

Deer Morse. Dis Brudder Elwood. Fank youze berry much fur askin iffin I been gud to Elder Clara.
Dis been berry hard fur da Brudder, but I bee gud boy. Why I ebbin suprize meeselfz. Youse see I gotz liddel plan, cause me new komfie beddie is a restin on da deal. Dat Waltzin Maggie Mae she keepin da eyeballz on da Brudder.
Dis how I bee a copin wif Elder Clara whut bee a motorin purdie good an she gots da attertude in oberdribe--, jus las nite, Elder Clara up dere on da perch, Brudder Elwood goez a walkin ober dere, and she starts a screamin dat I bee in herz airspace.
Dooze I tell her to shut da biskut hole?? No sir, I seyz yes maam, I moobe. I moobe rite out out in me yard.
Dooze Brudder Elwood looze da controlz ob da snooter when she blow da green gas rite in me nosebone? Nope, Brudder Elwood seyz why Elder Clara, dat one fragrant, liddel spicy, berry nice.
Dooze Brudder Elwood---waiteer minnute.
Dis nuff.
Brudder Elwood is a not a takin no more, why dat ol hog dog tekin vantage ob da siteeation ob da home.She go liddel far in da expectin Brudder Elwood to be gud boy.
Da Ol Troll grab me tail. Dat rite, No reason, She jus dooze it. Da war is back on in me home. Miss Maggie, we gonna waltz down nudder road--cober da eyeballz.
Brudder Elwood dun bein nice,
Now, where dat ol crone go----

Drool to all in need--

Debbie Winchester