[Dailydrool] Da Brudder gitz -------nuffin.

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Wed Mar 10 17:27:40 PST 2010

Dis Brudder Elwood. Nope we ain't a talkin bout me jewelz, but when you
look like da Brudder, whew now dat on sexy dude in dat picsure. Nebber
mind da ol hag whut be smilin in front ob me. Dis pisure ebbin shut da
Deeba up now dat she knowz whut she be a dealin wif.
But we ain't a talkin bout dat todey.
Furst, I send me drool to all in need, we sorry we gotz me furbuds out
dere dat not feelin gud. We glad Mr Cooper a suckin air agin. All dis
talk bout puppies an such bringz to mind liddel storie whut heppin rite
here at me home. We talk bout dat.
We all knowz Momma be lazy---errr--busy wurkin she seyz, and dis week
da wedder finially bee nice, I bee out in me yard, an dere be a ringie
ding dong ob da door bell. Ob couse Momma is a yellin Elwood git da
door!!! Is dis da only name da wooman knowz I sey as I go to da
door-----but now lookie dere at me door, dere be a liddle muchinkin out
dere, why it be a two legger bout as big as nuffin out dere, she jus a
standin an she gotz summfin in da paw. I woof speak to dis liddel peep,
an whut dooze me earflaps hear but she seyz would youze like to buy sum
cookies an help da scoutz?
Dooze I hear dis?? Cookies?? Deliber to me door--an she ain't a noticed
she bee a speakin to da dog yet, why glory bee, now dis bee a winner
rite here.
I seyz bring it on I get da card.
Da liddel one seyz cash.
Brudder Elwood seyz iffin youze got da cookies why I ebbin chunk Elder
Clara out da door iffin youze want dat, back up da bus, bring on da
cookiez.
Da liddel one still ain't a noticed I be a dog. Dis one bee a
saleswooman iffin I ebber seez one. So I seyz what ya gots, show da
Brudder da goodz.Meke herz wurk fur dis salez. She startz a talkin I
seyz we take dem all, and bout dat time Momma wobble onta da scene ob
da cookie buyin. She push da Brudder aside--whut she finkin--I bee
conductin busseeness here--an she seyz thin minteez, we take dat. I
seyz otay, I be game. Just get da cookies an git da munchkin off me
porch. Brudder Elwood ready to eatz.
We git da cookies, Momma bee a muchin, da liddel one go down da street,
countin da greenz, an Brudder Elwood git nuffin.
Chocolat she seyz.  Nary a crumb fur da Brudder affer all dat work.
Robbed agin.

Drool to all in need

Debbie Winchester
PW, OEBE Elder Clara,