[Dailydrool] Fashun ER

Karen sparks_red at yahoo.com
Tue May 4 18:46:39 PDT 2010

Me knowz der so menny leeky eyes on da drool dat me no like to ask
fur hepp fur Momma but dis a fashun mergencee.  Me can handle da
strange clothes and shooz but not dis!  I tell youz dis be a disgrace!

Dis wat heppin:
Da Momma leff dis day an come home wit dis scary silber metal thingy
wiff 4 ugwee paws!  It not eben hab reel paws it gotz gray rubber paws.  An
sumbuddy musta chop it hed off cuz awl it hab leff is a gray neck. It looka
like a sneek but it stand up on paws!  Mabe it be a lizzard?  Me no like
it wun bit!  Well at leest it onnleest moob wen Momma walkin.

Oh dat meen me hab to go walky wit it?  Me no like dat wun bit edder!
Dis terrible me tell ya!  Me not walkin wit an uggly sneek wit feet!
Me gotz to do sumpin bout dis uggly thingy!  Dis a fashun disgrace I tell ya.
Me decidin it needin da major make obber so it so it almoss as gorgeeus as
Me Me Me.

Do enny ob da resQ's make da cobers fur da dis thingy. (Nelly Belle Momma told
you this is not a snake with feet it is a cane) Otay it a scary cane with 4 paws...but
it still scarry to Me!  Mabee sumbuddy hab a metal basset head to make it look
bedder fur decorashun?  Mabee idear were to git sum small paw print fabrick da
berry preddy?  Me taken idears to make dis ugly thingy look bedder.  Me no wanna
be seen wit it da way it lookin now.  Mabee da make obber make it not so scarry.

Lub,
Nelly Belle ob Da Dog House Gang
PawScript   Da Momma reellllly no happy wit dis uggly thingy edder.  Herz sez no
more 3 hound walkies.  See Me toll ya it uggly.