[Dailydrool] Squirrley huntin

mapwinkel at aol.com mapwinkel at aol.com
Mon Oct 4 16:57:11 PDT 2010

 Dis be Emma The Delicate Diva, me be a busy doin de squirrley huntin.  Dem liddle cridders ebberywheres.  Me and me Brudder Bailey be a chasin dem all obers de place, in me yard, on me walkies, at me Grandpa and Grandma's house, all ober.  Me jus a tryin to catch one, but me hab no luckie.  Me also worried bout me boyfriend Jack, dey no know nuffin till Wed. bout his leggie.  Him Momma Sara called me Momma back and tell her dey be a carrying him all ober de pace, me fink that sounds alright, me Momma should do dat fer me!  I hear him and him brudder Yowza in de backround a woofin it up fer me, I lubs dem so.  Get better soon Jack me lubs!  Emma and Momma and Brudder Bailey