[Dailydrool] Squrrl

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Sun Sep 5 09:49:23 PDT 2010

Dis Cnly an Nigel an Llewis GUESS WHUT WE FOND??? We finded us a DED
SQURRL!!! It bin ded a Loooooong time. Grate bone chewin!!
Howebber.
Da downside be da Me an Llewis (Me Cnly) trited to bring sum in da hawse to
chew an DadPerson, he dun TOOKED it away an laid it on da kitchie counner to
show MomPerson who were at da storeplace.
She come home an go ta set da food on da counner an oh da words!! Da
langwitch! We fink she finks DPerson didint fink when he puts da bones (dey
still furry in spots) on da counner where she cook.
I dunno why dat so bad. But we finks dey dont finks about  squrrl bones da
same way we finks aboudem. She putted dem in da GARBITCH!
We finded it by da Sommerhawse where da dumb squrrls bildin dey winner nest.
Sumwon musta crappied out in dere an dey juss toss he out da door when dey
clenin. Our gud luck!
Oboy we gone go beke ousside an see dey pitch sum more out!

Love an Drool to dem whut needs it,

Conley, Nigel an Llewis. (Mr Cooper he gots heseff a major belly rash got
all he hair cutted off on he tummy gettin all kinsa medzine an stoff not
feelin reel hot.)