[Dailydrool] frum conley llewis an Nigel

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Thu Aug 18 19:14:31 PDT 2011

Honess we no nose whut we dun rong.
We bin so good taday.
So tanite we goes ousside. Yeah? It dark., No prollem. No kids inna big
baftub ousside next door no beegle nuffin. We no bark we goes ousside,
mining we own bizniz you nose, walkin roun, chekin da fense stoff like dat.
An all sudden dere dis funnee smell. Ok not funnee. Differemint.
An at da same time da door FLY open an dere MomPerson
GITINHERECOMECOMECOMEHURRYCOMECOME
an so we goes in, an she go
OH NO!!! an den she calls JOHN!!! COMERE!

an dey rubbin we an smellin dey hans, and moanin and litig dem stix ob
smellys. Ack dey fink WE stinko.
Den dey tawkin bout baffs an no can do here an not too bad smellys an mebbe
dis and mebbe dat an meentim,e we inna crates wif MomPerson goin froo all
she doggie stoff sayin I Nose It Heer I Nose AHA.
Den she dragt we out one a time an spray stinky wet stoff on we an wipe it
too or tree times eech an gib we bisxcuts an put we beke inna crates.
An heer we be.
We STILL dunt nose whut we done!
MomPerson tawkin bout skonks an sr=tuff but we nebber seen it nowhere we
nebber barkt at nuffin. Juss come in stinkin I gess. I thot we smelt purty
fine, mysef.
Enyway dat are evenin. Hope yers were not so smelly.

Love an Drool,
Conley, Nigel an Llewis