[Dailydrool] Scootin

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Fri Feb 18 03:05:37 PST 2011

Dear Auntie Marlene. Dis Brudder Elwood. I readz dat you a scootin youze butt across da floor.
Dis alweyz cause biggie roar here at me home too.
Brudder Elwood tell you whut da problem bee.
It be dem antler glands. Yup dat da problem. Youze need good squeeze.
Dis heppin round here too. Me rumpbone git liddel puffy, liddel smell a com from me rumpbone, I rub me cheeks on da carpet, meke Momma yell me fine name.
Iffin youze go see Doc he fix dis liddel problum.
Brudder Elwood brain cell a workin dis mornin.

Debbie Winchester
PW, OEBE Elder Clara,
Elder Sister Daisy, Brudder Jake