[Dailydrool] Sister Holly repawting in

AWoodrum awoodrum at clear.net
Fri Jul 12 09:08:11 PDT 2013

Well dis bees Sister Holly da Dolly repawting in on dis Ebil Bebe dawg.  Her
tried to steal ma brefust taday.  Shoved her beeg ole head in my bowl while
mememe wuz still eatin.  Course mememe is a lubber not a fighttter, so
mememe gets up an leeves when fings like dis happens.  Only da Mama wuz rite
dere watchin da ebil dawg, and Mama puts a stop to dis fud steelin
reeeeeelll fast.  Lock da bad dawg inna kichen and put me inna dinin room an
mememe getsta finish ma fud.  Dis Bebe dawg bees a wikked one, gotsta keep
an eye on her alla time.

Anita Woodrum

awoodrum at clear.net