[Dailydrool] cleenink peepels by conley

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Fri May 3 19:31:56 PDT 2013

MPerson red to me da post about dem cleenink peepels whut said da dogs
smellt.
Youse all nose we Hounds hab reely good noses.
I no meen no insawlt but whut da cleenik crew smell like to a Basset?
I meen, stinko phew.
Not only smelly like no nice peepels (got a funky deep rot smell, like
fungus) but smelles like da bleech an lye an hot, bad stoff likey dat. I
meen cleen cleen but too cleen no good needer.
And dey smells meeeeeeeen.
So youse nose whut?
Good riddints. I sez good riddints befour some proud Basset sink he or she
teef inna ankel. Or a butt.

BWAAAAAAHAAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHAHAHAAH

Love an Drool
Conley, Llewis, Nigel an Doc