[Dailydrool] hehehehehe

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Sun Aug 2 15:18:36 PDT 2009

Dis Brudder Elwood. Da peeps are gone dis afternoon, I bee a readin Mommie's e-mailz. Teach herz to latch me crate?door tite.?I gonna help, I answer dis one.
Hmmmm.
Dis frum me Doctur an da gurlz whut lub me. It be a seyin appointmunt reminderz.
Now dis be whut dey callz HI TECKZ. Dis nebber heppin beforez. Dis nice.

I bedder open dis one rite up. Momma been a lookin at me toebones. Dis could bee problumz.
Hmmmm.
Appointmunt fur Elder Clara checkie.
We fix dis.
I write back.