[Dailydrool] Re; Smuckel Vik

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Sat Aug 15 17:08:46 PDT 2009

Dis Brudder Elwood. I readz whut Momperson seyz bout dat bad skumbooger whut kilt da doggies an now gunna git big buckerz to pley gamez. Brudder Elwood gotz a thought bout dis cause Momma bin ragin bout dis fur yearz. Herz an Daddie a talkin bout dis tonite. Dis whut gonna heppin. Let him stand on out dere wif da ball, we git dat odder player called da Frigerator, whut be bout 5000 pounds to go on out dere an paste him rite inta da ground, it all be fair and berry deserbin. It whut dey called legalz too.

Momma seyz dis ain't ober. He gonna git it in da end.

And woofin ebbin more on bad peeps, rememberz to sign dat new peetetionz to help furbud Annie. Why we gotz to make a stand on dem monsterz dat hurt doggies.

Drool to all in need

Debbie Winchester
Ol' Bob, Sister Daisy, Brudder Jake
OEBE Elder Clara, Queen of Farts