[Dailydrool] How old do me hab to be to join OEBE?

Karen sparks_red at att.net
Sat Dec 12 23:58:37 PST 2009

Dis Noooo aka drop it, come back here, an odder names
dat wud offended da delicat earfwaps.  Why it to da point
me no shure wat me name be.  Momma sez I shud be member
of OEBE.  Pawsonly me thinkin dat Momma bewong to da Order
Ob Da Dum ASSociation.  Specully since herz no can member me name.
Wat herz tinkin.  It rainin an me bord.

Dis be me lass two days.
Abby eer 1 an it tastin sawty wit dat red stuff drippin
Cookin spoon 1
Spachuwa - 1
Shoes 2 (dat 2 diffent ones)
Dishy ragz - too menny too count but in me deefence I were redecuratin
da beckyawd
little lamp-1
Wooden chair rungs - all ob dem
Momma desk char- dat new taste be gudddddddd
Play sqash da Nikko kitty- eber time me git to so I heer himz go yowwwwwwlllllll.
2 collers
da harness (Gud ting dis not da bwan new one or me not lib to tell bout it)
Chew up da Lizzie cwayonz  in da big bed den cobber it up so Momma git
supwise fur beddy time

scuse me ...I hear sumtin callin...
Bwahahahahaha
NOOOOOO aka:Bazzle ob da Dog House Gang