[Dailydrool] Dese people make no sense

Alan Folsom alan at folsoms.net
Wed Dec 30 08:12:38 PST 2009

Dis are Chumley.
Da peoples here don make sense.   Ebberyday da daddy take me ousside in
da morning, after breakfast, after dinner, after play, and tak me to da
side of a bush.  I do my stuff, he tell me I a good boy, and we go in.
Den it get REAL cold ousside,  so da daddy bring a bush inside for me!
Dat nice, but I do my stuff der, and he yell at me.  I don no why.

Den, dey put lotsa toys on da bush inside.  Dis great!  I take one, and
da daddy say "gimme it!"  I say "dats ok, der lots more", and go get
anudder one.  He say "gimme it!", OK, I go get anudder one.  Daddy wants
alla toys, but don't take dem hisself!   Now alla toys way up high on da
bush, where I can't gettem, and daddy still no play wid dem.  I don no why.

Den, we go to skul again.  Dis not lotsa fun like da lastime.  I get
some hugs, but then we sit wid udder dogs what I can't play with.  We
listen to da lady in da blue shirt go yapyapyap.  I go barkbarkbarkbark,
but she no play.  We get some treats, and da daddy say things what make
no sense.  Der two udder dogs der, one bigger n me and fluffy white, he
a SamnEd.  I don no why he named after da boys here. Anudder bigger n me
and curly black, he a labranoodle.  I like noodles, so I go
bqarkbarkbarkbark at him, but he no play.  The fluffy SamnEd wanna play,
so I go barkbarkbark at him, but still we can't play.  I don no why.
Dis not as much fun as da snowy skul where se just get hugs and sit in
da cold car.

Da daddy say der more pichurs at http://www.folsoms.net/chumley ,
including a moobee ub me and Aunt Ginger playin.

Dis are Chumley.  Gotta goplay now.