[Dailydrool] Toots & Farts

Karen sparks_red at att.net
Wed Jan 7 15:45:06 PST 2009

Wit awl dis discushun bout da lady wike term for da flatus.
 Momma teachy me dat word, say it da proper name for dey puffs ob air dat passes from me tushy area.
I know going to hab new name,
I know be known as .....(drum roll pwease)  ....
I  am Nelly Belle Princess of Puffs  (P.O.P)

Iff'n anybuddy hab sum extra healin dwool, me Brudder Tucker cud use sum.  Da Momma be worried bout him.  Herz sez him sickie boy an not noz wat be wong wit him.  Me bit worry too, him no come home fum da Doc wit da Momma tooda like yesserday.  Momma sez him liver enzie-mies up and hab  a 34,000 white blud count.  Me jus no him not our Tucker boy rite now, why he eben turned down da cookie.  Dis boy ates eber thing so me no dis big deal.  Da Doc him do more tests tooda an gib him sum medy's yesserday.

Snooters,
Nelly Belle the senior gal ob The Dog House Gang and now Princess of Puffs