[Dailydrool] Bunnnnieeeees

bevzap at comcast.net bevzap at comcast.net
Thu Jun 25 19:13:24 PDT 2009

Brudder E, me an Llewis an eben Cnly, we nose whut you bin thro an we send we simpatheez. Why juss dis morning dere be a liddel teeny birdie beby in da garden. Onlee prollem, we cant git inna garden. Da gate close. Da fence good.

Me an Cnly we pushin on dat fence an pushing. We stannin up an leeenin, we dun ebberfing we kin fink ip. Dem mom birds yellin an screechin at we but dey too liddel to dive-bumb. (Dem big bloo birds what yell a lot, dey dive bumb reeeeel good.)

Enyways we nebber did git dat beby boid. ***sigh*** mebbe tomorrow he come outta da garden gib we a chancet leest....

Love an Drool.

Nigel an Llewis an Cnly an Cooper