[Dailydrool] Dis be Pw. Charlie

DDropp at aol.com DDropp at aol.com
Thu Aug 5 18:44:04 PDT 2010

Today it be wonnaful outside.  Temps in da 70's an low humidity.So  weez go
on our nite walkie, an da swabe want me to go da pwain short way, jus
wound da bwock.  Weww, I feew diffrent, I want a wonger walk, so I jus stop  at
corner, on nooo mobe.  I stay der, an stay der tiw hims say OK, you wead  da
way. So weez go on a wonger walk, an I went aw da way.  Dis be da  first
time in wond time dat we walk so farI be pwoud ob me, cuz da swabe be mor
tired den me.  BWAHAHAHA.  I winned dis one.

Pw. Charlie