[Dailydrool] Mundey

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Mon Jan 18 16:27:26 PST 2010

Dis Brudder Elwood. Hmmph. Dis bee Mundey. Momma seys Elwood it be hard dey, youze gonna hab to run da droolz todey. I gib Momma da sniffy whut smellz like Smokie Da Bear cause she wurkin fire carz todey whut gotz her all down in da choppers. I seyz Momma, I dooze da deal, prop up dem pawz, rest dat brain cell, Brudder Elwood teke command.

Da Beach Gang berry sorry to hearz bout Miss Scarlett goin to da bridge. We sendin dem sad ahrooz.

Now we seyz heppy gettin day to Buddydawg. Pawtie hawdie furbud.

We seyz da congratulationz fur all da new OEBEz. Now rememberz--keep up da goodie wurk, Mister Duke ob da Ears bee a watchin, he mekes sure we don't go soft on da job.

Otay, now Brudder Elwood liddel confoosed bout Elder Clara. Summfin a goin on dere. She lookz at dem picsures ob Morse an she go nutballz. She trottin, she runnin, why dat ol crone got inta whoppin fite wif Brudder Jake. Now whut she bee finkin? Brudder Elwood was a watchin, why dis like a old war hog on da loose. Youze see, at da end ob da dey Daddie teke all ob we out da door fur peein an we git a liddel treet. Welp, Elder Clara dropped her treet, whut Jake see dis an he grab da treet whut sended Ol Clara inta oberdribe an she screamin an she grab Jake whut be like a moosie he so big, an Daddie git in da Middle an ELDER CLARA STANDZ UP ON DEM BACK PEGLEGZ--yes sir she dooze dis, she stand rite up an grab Brudder Jake whut in da turn grab Elder Clara whut Daddie a pullin an a tuggin an Elder Clara is not a backin down till Momma show up on da scene ob da crime ob treet grabbin. Brudder Elwood put da caboose in reeburse. Dis gittin ugly youze see, I nebber seez Elder Clara git so-so-so---mobile.  Well wif Momma on da scene we git all da disagreein unner controlz, we git Elder Clara planted on da perch, an Brudder Jake ober wif Momma.
Brudder Elwood put dis liddel morsel on da infermationz in da vaccum ob da brain.
Elder Clara a goin back in timez. She furgittin she bee old, or mebee it dem pisures ob Morse----

Drool to all in need,

Debbie Winchester
Ol' Bob, Sister Daisy, Brudder Jake
OEBE Elder Clara, Queen of Farts

Get Elder Clara's Cookbook today Support Senior Houndsabound
www.elderclaraeats.biz
=