[Dailydrool] New Year Drool for Sally

Karen sparks_red at yahoo.com
Fri Jan 1 04:23:55 PST 2010

Deer Sally an MomSlabe an Beau,

Da Momma Karen sez me gitta rite fur dis fursted time.  Herz heppin me cuz me not
reel bedder wit da hooman wurd.  Me no rite hooman bezfur.  So dis be Sophee sezzin
Da Dog House Gang be sennin Sally gurl lots ob chicky flabor dwool so herz  gummer
feel bedder reel soon.  We habbin wots ob dwool in dis howse wit awl da gud fud dat
me an sisser nebber hab bezfur an awl da houndees here.  Why der sebbin ob we so dat
wots ob dwool fur herz to feel more bedder.  We sennin da MommaSlabe an da Beau da no stressin
dwool too cuz we noze now dat da hooman lub an worree bout we.

Feel bedder soon Coozin Sally!  You Momma an Brudder miss you an lub you.  Lub a wunnerfull thing.

Snooter rubbins,
Miss Sophee ob da Dog House Gang