[Dailydrool] Callin Da Basset Hotline

Karen sparks_red at yahoo.com
Wed Jan 6 23:06:38 PST 2010

Dis Nelly Belle asking da basset hotline to send dem vibes to we foster gurls
Isabelle an Sophee and da younguns too.  Momma habbin da ep. eppi...oh heck
da needels in da back on dis nexx day.  Dem gurls no be away frum Momma
an dey mite be scared an dem younguns juss be hanful fur me an Ruby Doo.
So cud da basset vibe line put a cawl out to dem an tell im it ok an Momma
bee home in da ebenin?  Den tell dem younguns to behabe demself cuz Momma
no be feelin berry gud afferwerdz.

Momma sez herz no need dwool cuz dem needel shots help affer cuple days. Cides
me be a takin gud care ob me Momma. Me will sleep wite by herz an snooter her wen
her need it.  An we  Auntie Doris be wiffin woofin distance if we needin her. (We lub
we Auntie Doris who be we naybor but we adopted herz as Auntie.)
Herz juss werry bout dem new gurls an da terble treesum. Dat Abby Gale, Sadie Maye,
an ob corse da Bazzle boy dat reely wurkin on bein OEBE now dat him gittin close to 2.
Onliest time dat boy no in to sumpin be wen himz sleepin.

Time fur me to put da Momma to be but first me needin to warm up me backside
by da wud stobe. ahhhh dat feels gud!
Lub an Snooters,
Nelly Belle ob da Dog House Gang

Bazzle git out here.  Dat me warm perch...Nooooo pushin.  Where dat bwain van
wen youz needin it?  Deez younguns gonna get me curl up lipper flap in da minute.
Thank Elder Clara fur teechin me dat one.