[Dailydrool] Tennessee Dawg Haws

Cynthia Wells cyndi.wells at yahoo.com
Tue Jan 12 15:30:24 PST 2010

Howwddie!  Dis be Jaggie, king of the TN Dawg Haws.  I be da king cause I da oldest.  I be 8 yar ole dis 8th ob January.  We got dis gull in da haws now.  She be tween 2 an 3 yar ole.  She gits on my last nerbe!  I try an gits mah rest an she make racket, she run, she play, she rude, she jus be aggravating.  I dun gits much rest no more.  I dun know wut I gonna do so I's jus keep barking at her.  She want me play tug the sock wit her dis abternoon so's I play wid her an we hit da sides ob da doggie gate and cwash, it fall down an hit da floor.  Da Momslabe not vewy amused.  Anyway, I guess he be alwight maybe when she settle down sum.  She still a yung punk.  We see.

Tons ob drool to all da Pups in need and dey slabes too!  I da best drooler in da haws by far.  Wub and hugs from da Jagman,

Sister Suzie, Brudder Egan and da Blueman and Momslabe Cyndi