[Dailydrool] Tail Wagging

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Mon Jun 7 19:06:43 PDT 2010

Dis Brudder Elwood. I bee mekin da tail repawt here at me home. I runn down da list.

Brudder Jake whut gotz long skinny tail he dooze da wiper wag. Back forf, back forf, den da hipz take ober an when he gits dem a swingin, it beat youze to def.
Den we gotz Sister Daisy whut be debil dawg. Dis one hab been a goin to da Elder Clara school ob beatin da brudder. She gotz misstrie tail-it go wiper wag, it go propeller tail,it go droopie tail, it go tippy tail what meanz dat just da tip go to da wipin mode. Brudder Elwood a watchin dis one, da tail action bee relatin to da finkin action whut be outta controlz-
Den we gotz youze knowz whooze. Elder Clara whut gotz da tail bout fat as herz head. Brudder Elwood been hopin she hab propeller tail to help moobe da air round da tailpipe whut be a blastin out da green gas but dis not to bee, She gots da slow mo on da wiper wag, whut be wonder iffin she gotz furcoat on dat tail, whut by all dem rites should be bare,burnt, liddel crispy.
We sab da real deal tail fur last.
Brudder Elwood hab fine tail, nice firm tail, good colorz, white  tippy, whut can dooze da wiper wag, dooze da propellerz, da tippy, an da berry nice antenna tail. Dat new one whut seys I bee on da alertz. Yupperz, da bestest tail ob da bunch.
Dat me tail repawt at me home.

Drool to all in need

Debbie Winchester
PW, OEBE Elder Clara,