[Dailydrool] Deer Nigel

Karen sparks_red at yahoo.com
Mon Jun 14 14:26:38 PDT 2010

Nigel,

We lib in da Norf Califowny.  Yep deese foxy talz be plants.  Dey got sharp ends
an wittle barby tings.  Dey pack da bag an can  go on vacashun in youz body an trabel
awl ober.  Dat reelly reely bad..  Me snuffle da ground an dey juss sneek an git in.
Sumtime dey can git in youz eers an tween da toebones too.  Dat meke dem hert awful bad.

Da vet peeple sez dis da faberit time ob yeer cuz da foxy talz meen gobs ob
bonz moolah fur dem.  Da lass time one ob we hab one it da eers da ole vetman
took a hunner ob we bonz moolah.  Momma sez dat it an go buy her long alwee-gater
moufy thing and da lite like da vetman hab.  Me Momma no scardt ob da gross thingz.
Herz sez dat da onwee difference tween her hooman pashunts an we is she lub us
lot more. (Yeah but herz sumtime freek out afferwed)

You can come on obber iffen youz git one an Momma git da moufy thing out an
go affer em.  But it no fun at awl!  Den agin youz cud fake one an juss come ober
an play wit us.  Maybee I eben flirt wit ya...but NO funny bizzness. Dat off da limit.
 Me not dat kinner gurl.

Lub,
Sadee Maye