[Dailydrool] Solbin da Brudder's Problum

Karen sparks_red at yahoo.com
Tue Mar 30 16:43:47 PDT 2010

Hay Dude!

Dis Bazzle.  Me gib dis problum little think.  Me thut firss
me send Da Abby Gale cuz her not frade of nuttin.  Cud sen
da biggggg gal Anya who not lawd butt juss biiiigggg.  Dat
not werk dey not scarree nuff.

Ahhhh haaa me git da idear.  Me gunna sen da Momma!  Yup,
dat fix dis sitee-ashun rite up.  We Momma lookin ruff roun da
ebbery weer, speshully in da mornin.  Yup herz ruff nuff to scare
enny thing way eben us dat put up wit her.

So git you pwastic cawd fur da shippin. Now hez liddle bit of da
thunner thigh, wide lode iffen you no wut I meen, so probly gonna be
a bit more to a ship.  Mite haff to git a crane to git her back in da yawd.
Wen herz git der  den juss stan her up nexx in middle ob da yawd an
dem big ole flapperz be a flappin fass nuff to create a turneedo twying
git da hell-o outta der.

Youz keep her fur a speel or wen da grub run out here (me call wen da
grub moss gone an da green spent).   2 problum solbed.  Youz get rid of
da hawkz and we habbin a PAWTY!

Let  me know whatch think.
Bazzle, The Bedeviling Bad Boy, OEBE
of The Dog House Gang
Shuddup Nelly Belle...doncha go taddle in....youz bedder not....come back here you
ole taddle butt......