[Dailydrool] Momma awl weekie eye peepers.

Karen sparks_red at yahoo.com
Fri Oct 1 13:40:09 PDT 2010

Me Momma gotta weekie eye peepers an be a huggin we lotz.  Dis wut
heppin.  Herz wuz reedin da newz on da puter den see a story bout a
senyor terror...wat..oh terryor..wat ...terree yor gurl dat sum dum  bass fish
(ain't a bass a fish?) trew away'd in da big ole dumster.  Dis meke awl we
fureeus!  Me use lee da shy gurl but me decide go hep Momma wit dis.

Momma gunna go hobble to da BUV shed 'n get da 10 paw hawz whup
Dis teke a while.  So da gang an me gunna meke da signz fur da cuz bloodhound
(wike in da TB ad wit da kitty litter).  We no gunna hunt fur skirrels or Ra-Tailaban,
we a huntin dis piece ob lower den da pon scum mud down.  We be a goin
fur sum gud ole fashun justice, hound style.  Gunna tree we a vermin den drag
him down an let Momma hawz whup him but gud!

CIC Bo an ASTT Ruger we mite be needin sum ob da JAG memmers an sum
bail to be bailin we awl out ob da Hoo-skowl.  If dat no possible send bonz wiff
cawbon files.  We no wike jail.

Nelly Belly ob Da Dog House Gang
On Da WarPaff.
Oops ...dis Basset related cuz me a basset and me a senyor.  No one frows we senyors
away wiff da trash.   Sides dat dey made me Momma cry!