[Dailydrool] wevver

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Sun Jul 24 06:24:11 PDT 2011

Dis Nigel. We gots wevver.
Firs it turnt yeller ousside.\
Den green.
Den black.
MomPerson outta Mr. Cooper pills. Uh Oh. Dis no good.
She gib he two ob dose liddel red pills callt Benny Drill. Put he
Thunnershirt on he and tuck he inna crate. She look up in time a see a big
zig ob litnin hit crosst da street hit a tree. She bout jump inna crate too.
No she juss a poundin rain and  dat litnin stoff prakiticollie alla time an
da thunner two. Dat won souns like it hitted sumfin. Alla we done come inna
Moms room. Me an Llewis onna bed (Llewis got help gettin up) an Liddel stuff
Conley unner she desk. he got he hed on she foot.
We finking no one a us like dis too much. Reel close ta home.
Mr Cooper he not doin too good eben wif dem drugs an stuf.

Heres wishin yall a less exciting day.
Nigel and Llewis, Conley, Cooper and MomPerson