[Dailydrool] Da BassetVan

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Fri Jun 17 05:32:17 PDT 2011

MomPerson goed out dis mornin to do sumfin. Dere onna side a da BassetVan is
a biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiglooooooooooooooooong mark. She callin it
keed. She say da Van gotted keed. Big keed.
We no heerd nuffin. She no seed nuffin (oncet she down she down ebben tho
she say differmint).
She no heppy bout dis keed.
DadPerson he eben less heppy. He look like he look when he verry sirius an
mebbe purty mad an da testerosteroney stuff kinder hang like a misty thing
round he. Conley an me, we unnerstan dis. He out dere struttin roun dem cars
lookin up an down da street like if does peepels dum nuff to hang aroundt.
We like to go struttin round dem two meke he look eben fearcer, but
MomPerson say no way lettim hab he fun.
Dat are mornin. Hope yours is as innerestin.
Love an Drool to all in need,
Nigel, Llewis, Conley an Cooper too