[Dailydrool] Willow speaks.

Dawn Gardner dawn at happyhoundpetservices.com
Thu Jun 23 18:09:38 PDT 2011

Dis Willow, OEBE Mistress of Mayhem.  Sumbuddy needa send da wagon wif da
men in wite.  Momma dun lost her mind.

See, she tuk dis job werkin at da anmal shelter (I nose I ben ta one dem
once before I met momma - dint like it).  Firs she dopted dis beegul wif a
bad leg.  Sed he was goin to da bridge if she not bring him home wif her, so
she gotted him into a resq fur beeguls, but he stayin wif us til he find his
furever home.  Den few weeks lader she brot home dis teeny weeny wittle dog
thing - dint ebben look like a dog - big ears standin strate up, long hair.
Smaller den a rabbit!  She sez dis one is stayin!   Den todey she come home
wif anudder beegul!  She say dis one also goin to da resq soon as dey hab
room, but all deez dogs are HERE at my Kassel!   She dint ebben ask me!  On
top ub dat, she tekken car ub my gramma human's beegul, so we got ten uf us
dogs in dis tiny house!  Dis got to stop!

She gonna hab a problem she keep werkin at dis anmal shelter.  Sumbudy plees
tell her to stopit.  Better yet, Sumbudy call da funny farm!  Momma needs
hep!  An dog fud, dey all eatin too much ub it!  Shud be fer mememe!

-Willow, OEBE Mistress of Mayhem, hoos subjets are now: Molly, Penelope,
Wilson, CJ, Romeo, Sunshine, Katie, Spencer, and da beegul who dunt have a
name yet.

Dawn Gardner
Behavioral Consultant & Trainer
Happy Hound Pet Services