[Dailydrool] WELL HUMPF

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Sun Jun 9 14:53:00 PDT 2013

Dis Conley (an Llewis an Doc) an we reely is a noid!!! Whut heppens is dis:
Dis morning dat Mom Person whut we gone sell an fine a new won, she teke da
bleke dog an go off
OH YEAH-- JUSS DA BLEKE DOG!!
to a showy show all frou frou, an guess whut da dog he not win nuffin but
ribbuns. None ob dem points whut we keep looking for not fining.

So home dey come an den guess whut.
She take NIGEL!! yEAH, YEAH JUST nigel IN HE  cart an go for a walkie. she
teke Conley whut at lees got 4 legs whut work?NOOOOOOO. She teke llewis who
neber geta go enywheres?Nooooooo. And whut heppns?
I gone tell youse.
Yessir i is.
Nigel he hard to get inna cart. Dey gettim in da cart get he liddel shoes
on keep he feet from draggin, an off dey go.

un hunh.Off dey go. sstop. Off dey go again. stop. Off dey go. Dey around
da corner. Down about mebe 5 human dens, and Nigel he STOP.
He beke up. No no we goes dis wey. Nope. He turn aroun and come home.
Shortest walkie in histry.
Good ole Nigel.
Ebber now an den he member who he is.

Love and Snooters toall in need,