[Dailydrool] No Fair

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Thu Apr 10 03:30:02 PDT 2014

Dis Conley an dis no fair no fair a tall.
Dis morning when da MomPerson she giddup (4:30 she late) da Bleke Dog he
greet her at da gate instead ob from he crate!
Now how he do dat? Ise in my crate.
Nigel in he crate.
Llewis nebber sleep inna crate but da Bleke dog he sleep inna crate wif
door closed like da ress ob we.

Not lass nite.
I wont say when he figger out he crate dore no shut becawse like a GOOD DOG
Ise asleep.
But he didn't do nuffin bad whut meke me think he didn't nose all night.
Musta bump da dore dis morning.

MomPerson purty sprised Bleke Dog meet her at da doorway gate instead ob in
he crate.

Den she do sumfin she nebber so she lettuce all outta crates scept Nigel
and me an Llewis we on da bed an da Bleke dog he layin on MPersons feets.

Dis conley an we all sending toofie drool to Miz Gracie who I fink I lub.

Conley, Llewis, Nigel an Whutsisname.