[Dailydrool] Ritin dis for anudder

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Tue May 6 12:34:21 PDT 2014

Dis Llewis​.
I nose dis a Basset list an Ise a Basset an my brudder a Basset an my odder
brudder not reely my brudder he a Basset an my BFF he not a Basset so I
wont say whose I ritin about eccept he my BFF.

Da one befour dis BFF he go to da Gallry wif MomPerson too. An dere a guy
whut come in he a ardist, he say all dogs like he an Uncle Mr. Cooper Sir
he say no dey don't. An he awways grwl when dis man comes in.

So taday my BFF an MomPerson at da Gallrey an dis man he come in an he say
you dogs no like me. An MomPerson she say dat da odder dog.
So da man he call BFF ober an BFF go an man start pettin he kinder ruff
like behine da eers an tawking to he an all a sudden BFF he beke up an beke
up an beke up an go behine da desk wif Pat an stare at dis man an den da
BFF he go waaaaay round to MomPerson an stan besite she an look at da man
an say, reeel reel quite:
"rrrrrrrrrrrrrr"

An MomPerson com home an tell DadPerson an she say two outta two cannit be
rong.

Are real Mama Zelda she reel good at dat tellin whose whut an I wundring if
BFF part Basset affer all.

Love an Drool to them whut needs it

Llewis of Llewis, Conley, Nigel an BFF Honorary Basset Doc