[Dailydrool] Dis Conley

Beverly Szaton via Dailydrool dailydrool at lists.dailydrool.org
Sat Apr 4 04:13:42 PDT 2015

Well I nebber.
Dis morning ole Llewis he jus bearly chugging along.
Yestiddy he be chuggin but not so good.
Them goofy back legs ob he jus not wantin to go a tall. All tankled up
togedder an he cannit gettim strait. (George strait. Too bad he name not
George an den we cud says "George strait-en dem legs" ha ha jus a liddel
Basset laff dere not funny I guess.)
So da Momperson gib he a brown chewy pill anna liddel pill an DadPerson
come ousside snifflin an hackin (He got dem sneezels) an hep Llewis inna
house.
We see.
MomPerson she not too heppy. Worrisome ober Llewis I noes.

Love an Drool to dem whut needs it, you nose who you is.
Conley ob
Conley, Llewis an Squirrelbrain

An Momperson remine alla youse whut tekes you dogs plaises to git dem FLU
SHOTS.