[Dailydrool] Alert alert

Beverly Szaton via Dailydrool dailydrool at lists.dailydrool.org
Tue Jun 23 04:46:02 PDT 2015

​Dis Conley dis a alertALERT sumbuddy done stole--yes I say STOLE my
nebberminds, my beyootiful jewels whut I done raised from lil buds to great
sorta round Nebberminds!
Ebberyfing were fine until MPerson took off dat dum collur an I wented to
say hello goodmornin boys to my nebberminds and DEY WAS GONE!

Not a word, no note nuffin just dis sad glob ob empty where dey bin.
I am heartbroke.
I ask Llewis an he juss say somebody dun stole his before he even hadda
chance to say hello to dem.
I ask Blekedog an he say he not seed um an he wooden touch em nossir nossir
an I bleeve he.
'I ask Momperson an she kinda susspisshus say no she aint seed em lately an
den she SMILE. WHICH I fine kinda iffy iff I does say so myseff.

So if enybody seed my nebberminds creepin round, send em home does little
devils.
Fank youse sin seerly,

Conley ob
Conley, Llewis & whatebber​