[Dailydrool] Sek und essey

Eva Swiger evaswiger at hotmail.com
Mon Apr 28 09:42:11 PDT 2008

Ize a reel dog now
the sek und essey by Penny

My bellys all bedr.  I runs and jumps and pays all reglar now.  But Mom an Dad.  Dey tawkin bout me.  Dey sayin Ize a reel dog now.  Dey says it gotz nuffin ta do wif my surgry.  Jes dat Ize turnin in to a reel dog now.  Mom says I gets inna less stuffs. Dat I loun-gie roun a lot moor.  (Yea -- sins dey bot me my bed, cours I do.)  She say dey not outta da wuds yet.  Hey.  We was in da wuds yes ta da.  Hikin in da wuds.  So we in an outta da wuds a bunch.  But Mom, she still say we not outta da wuds yet, da pup is still ony for teen anna haf muns ole.

I fot I was a reel dog be for.  Is a puppy an a reel dog dif rint?  Mom still callz me da puppy.  Dad laffs at her and she say she awways calls me da puppy, den she huggels me and smooshes my eers an fas.  She feeds me and pets me so I letter.  So wize I a reel dog now?  Mabee cus I moor tiret?  Long as I stays deres, I be dere puppy or dere reel dog, waddeber dey wan.  Just lemme haf lazr dawt and fooooooooood.  An huggels.

Da en.

by Penny.

PS.  Ize droolin much as I can fer da Brudder.  An fer Miss Zelda Ma'am.  An fer anybody whose luvies wen da brige.

PSS.  I hopes eberbody had lossa fun at da boredwaddel.  I mite come nex yer.  We liv in maralan -- not soos far awa.

PSSS.  Ize reddy for our walkie, Henry!  But we cant go ta da soccer plex.  Mom an me gots yelled at by a meenie reffarie sataday.  We bin dere bafor an seez lossa dogs dere but he says no dogs or he calls da park paleece.  So we leff.