[Dailydrool] Da Brudder bee Cold!!

BasetSavr5 at aol.com BasetSavr5 at aol.com
Wed Nov 19 17:29:17 PST 2008

Dis Brudder Elwood. Yup. Nigel be rite. Fur da mosty partz. He bee sayin
winner a commin, Brudder Elwood seyz winner bee here now. Why iffin da Brudderz
hab da gonadz dey be frose rite off back dere. Da wind be a blowin, Momma be
sicky wif da snooter habbin da runz and she gots snooter rags up dere, an da
attertude ob da bear. But da good fing is she gotz dat hole in da wall dat gib
 da warmz a goin, da bad fing is dat Elder Clara is finkin dis be a rumpbone
heater jus fur herz. She ober dere on da perch just a roastin her rumpbones,
an  a snarlin at all ob we dat come ober to git warm.
Brudder Elwood fix dat todey.
She ober dere, her fur coat a roastin, I go ober der gib her liddel bark,
meke sure she still a suckin airz, git her to moobe. It be my turn to git warm.
Da Brudder,he been out dere checking me yard, sumbodie gotz to watch da home,
so  I bark, she growl, I bark agin, she gittin mad now, I seyz hey Brudder
Jake,  git on in here and gib dat Elder Clara liddel shub off da perch. Dat
one be iddeiot, he do it.
My, Elder Clara been a hittin da Momma Red Bullz agin, she a runnin affer  da
brudderz.
Brudder Elwood run. Brudder Jake run. Elder Clara she go odder way, Brudder
Jake he turn an foller her, but Elder Clara stop, Brudder Jake no stop, smack
ol  Clara an push herz round da corner in da food room, an Brudder Elwood git
da Elder Clara slobberz all ober me side. Brudder Elwood git slimed.
And Sister Daisy git da warmz perch.

Drool to all in need--
Debbie  Winchester
Bob, Elder Clara,  Daisy, Jake and