[Dailydrool] HELP WE

Beverly Szaton bgszap at gmail.com
Thu Apr 2 15:48:14 PDT 2009

Help we help we! Me an Llewis trepped here in Jail gots won fone call an we
guezzing dis it.
We done Nuffin!! We's innyscent. We's sitting dere mining we own bidniz when
MomPerson scoop we up, cram we inna Van wif bleckedout winnows an scrrech up
at dis dark an dunjuney plase, stuff we inna same liddel biddy tiny room and
she LEEEB, teken dat big ole black nasty Cooper sir eet my....Llewis WHUT?
You fink HE here? No, juss we! all alone. Not ebben dat liddel rat Conmely
or Constantly or whadebber he silly neme are.
NOOOOOOOO Llewis it juss youanme. Nobuddy gonna seve we. (Muv you butt ober,
buddy boy.) I dun nose whutchu done, Llewis land we in Jail wif, prolly, NO
HOME NO MORE....oh quit whmprin like a beby. We gotta be tuff, we gotta
showem whut we mede ob.

Omygod llewis did you see dat Rockwilder juss go pass? You spose we go inna
exsirsiize yard wif HIM????
 Mebbe we be reeeeeel quite........ Comeon,Llewis,less juss huddel beke here
in dis corner.....

Sssshhhhhh lub an drool from we send help.
Nigel an llewis in jail

Dis a fine keddel ob fishie we da lawyers in jail!!