[Dailydrool] We Bees a watchin from a far

Karen sparks_red at yahoo.com
Mon Jul 12 12:33:49 PDT 2010

We hab dem flyin stingy inbaders once.  Momma high lergic so herz send out da 2 legger sister fur dem yeller yackets.
Herz dress in da bee garb...wots ob clothes, globes, net ober face an hat.  Dis be da think.  Youz gotta go out at da o'dark furty.
(Dat wen it reel reel dark cuz dat wen dem bees den come home to ress up befur da nexx attack.  Den youz git bout 6 can ob da
foam an spray enough dat youz hab a snow mountain.  Gotta may a mountin bout 5 feet round da wass hole cuz dey got udder
hole near da big one.  Den do dis agin nexx day to meke sure da Queen wass dead.  Da Queen da big extra fat one.  Den wait few
days an stick da hose (da reel liddle one) down da hole an let her rip! Meke sure youz hab bee unnyform on cuz sum dem mite still
be alibe.  Den run like h$ll!  Once youz git it gone den take and dig in up and fill in da wass cabes.

Corse da sterminator probly werk too!  Me hate wasp...Dem ones in da ground reelly reelly REALLY MEAN!  Dat make me wunner?
Do da PBF have da wass eliminators?  Think we need dat squadron to go to Auntee Marlene house!

We sending drool to all in need.  Lub to all,
Nelly Belle, USO Singing Swing Belles