[Dailydrool] Tennessee Dawg Haws Gang

Cynthia Wells cyndi.wells at yahoo.com
Tue Jun 1 10:07:44 PDT 2010

Howdy Droolers!  Dis be Sister Suzie.  How ya'll doin?  We beez doin gud heer.  Meez Momma sez to dis nicey lady who lib in Chickago, geez moob to da Souf!  Momma tink me baybee sisser Silkie hab dis entropion ting so she call da Vetman an him sez it cost bout 150 to 175 dollar to do dis ting.  It turn out meez sisser only hab dat cherry eye and it jus a liddle less dan dat.  Anyhowz Momma sez u Vetman cwazy, an anyhowz me Auntie Janet libs up dere an dey gotz too mush snow and cold.  Come down here wid us.  Dey takes care ub us poor peeplez.  We don hab dis kind ob moneyz.  Obber a tousant dollar, geez!  Anywayz I wanna ya'll to noze, I hab dis sweet widdle sisser, she so cute an smart, I teachin her to beez a diba.  But sumtin not quite rite wid dis gurl.  Odder dey she cumz in wid dis big ting in her mouth, meez tink it beez a cigar but noze it beez a big turd she gits out in da yard and bring in da haws to plays wid.  Wut wrong wid dis gurl??  We
 gotz a nicey nice toy box.  It say da Good Dog toy box and eberyting in dere is clean.  Maybe sumbody can splain dis ting to me??

Droolz to allz in needz, we beez prayin for youze, 2 legger an 4 leggers.

Lub Sister Suzie, Brudder Jaggie, Brudder Egan, Brudder Blue, Sisser Silkie, Brudder Skipper (atb) an dat Momslabe Cyndi

http://www.dogster.com/dogs/1112653