[Dailydrool] Deer Henry

Karen sparks_red at att.net
Tue Jun 8 21:03:13 PDT 2010

Deer Henry,

Dees Hoomans so not rite in da headbone.  What dey thinkin?   Firss
dey air we pribate buziness on da drool fur awl we buds to reed.  Den
dey complain bout we not bein like udder dogs!  Hello youz fell in lub
wit we den now youz wanna change we?

Harumph! Bet  dey Momma's no get mad wen it took so long to potty
train dem.  Dey take lots longer den we....A WHOLE LOT LONGER!  But
do dey member dat?  OH NOOOOOO!  Dey furgitful wen it come to
dem.

Dat rite me gonna air da Hooman laundry!
Dey nebber member when da walk round da house
an juss pee, pee, pee and poop poop poop sumtime in day pants
sumtime in da floor, sumtime eben on dey Momma's, Dads, odder
famly, frends ...okay dey do udder things dat yucky too.  Rumor hab
it dey painted walls and dem selbs wit da poop too.  Den da
awso pee dey beds, sumtime fur lots longer den we eben think bout.
Why me heer tell dat dem liddle hoomans cawled pee and da poop
moochines speshully fur da firss yeer or so.

So Dis Memememe remindin awl ob you dat youz Hooman be patient
wit we.  We juss habin so much things to investigate dat we furgit...juss
like you do....Corse iffen you gib us we own door we bedder...cept in
da rain...Me no like da rain!

Lub
Sadie Maye ob Da Dog House Gang

Me was potty trained purdy much by 6 month old.  How many Hoomans
can say dat.  Huh???  HUH???  Dat rite you were still peein youz britchees!
Bwahahahahhahahahah