[Dailydrool] We need a new group- the OEBE Slaves

Karen sparks_red at yahoo.com
Thu Jun 24 15:46:11 PDT 2010

Dis Bazzle dat still be on the down low.  Me sneeky on da puter an
read bout da hoomans dat intenshunly set off da noise makers.  Me
watch da Momma reed dis.  Oh herz not berry happy at awl.  Herz
habbin da Marlene tude comin out. (whewwww leest it not at me).

Me get me thunker goin.  Hmmm we needin da Slave Group fur
da OEBE's   Mabee  Order of Ebil Slave Empire, Stompers Serbin
Justice on Stoopid Hoomans...me bwain no here yet so dis awl me
hab.

But...But...But....da Slabes can wear da masks wit black nose and
long ears or maybe dress up as Slabe Ninjas.  Dey can tie dem bad
peeples to da trees wit big chains (don't let Momma teke da chainsaw
cause no tellin wat herz mite do.

We be on Major Turn on Da Lectricity Drool for Auntee Bev.  No
wan we houndee cozins to suffer in da heet an hoomid wether.
Stomp fur da Lectricity to come on.

Lub,
Bazzle OEBE who now know'd as da On da Down Low Wimpy boy.
Me juss snuck on da ottoman...an still got me ears an tail.  Shhhhhh