[Dailydrool] Koffin Drool

Beverly Szaton bgszap2 at gmail.com
Tue Mar 9 13:30:20 PST 2010

We. Nigel, Llewis an Conley (prolly Mr. Cooper Sir too, but he a bit out ob
it rite now, dat anodder story) sendin no koff drool to da koffin houndies.
Speshually da weenie. Neber seen a weenie koff. Seed'em in buns wif mussard,
an seed em on da grill but nebber nose dey cud koff. Youse learn sumfin WHAT
LLEWIS?? wHUchu want I doin sumfin heer!
Whuchu meen it a differmint weenie? It a WHUT??
Oh.
Oh.
I sees. Well ok I hope da liddel weenie dog stop koffin enyways.
Reely I kinder glad to nose dat dem weenie fings dont koff. Nebber liked
eetin sik fud.
No Koff Drool to youse and yourn
Nigel, Llewis, Conley an Mr. Cooper when he wake up.