[Dailydrool] Da Changin ob da colorz

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Thu May 6 17:47:50 PDT 2010

Dis Brudder Elwood. I bin a miisin ob da late, youze all know da storie--da brudder be a cookin and a watchin ober me home. Da Momma hab summfin called opernation ob da chopperz agin. She bin here at me home inbadin me space allllll week.
Hold it. I needs sum ob da pawlotion, my hebbins, me toebones liddel sore frum all dis wurk.
Now all dis brings da Brudder to hab liddel storie--why all dis talk bout gettin da white color in dem furcoats, well da Brudder gotz problum ob nudder color.
Dis da deal. Momma go to dat toof man, Daddie drag herz home, Brudder Elwood raise da eyeballz dis time, my hebbins, Momma a bobbin an a weebin an Daddie dump herz on da couch. She stay rite dere, I git outta me crate da next day and dere she bee, still on da couch, but Brudder Elwood teke liddel sniffy ob da Momma.
Now dis scare da Brudder, why herz face all biggie, herz eyeball done gone cobered up wif meat ob da face. Momma go on up to da bed,---brudder Elwood glad she relocate da bodie cause dat was a heap rite dere---
So todey, she back on da couch--I checkie da situationz---
Dis where da talkin ob da colors come in---
Momma gots da face whut is got da black, and lookie dere--liddel blue, liddel yeller, hmmmmm, she ain't got no lipperflap ober dere, geeezzzz, an lookie dat hairz---yupperz she gotz da grey furcoat up dere, why dis a mess--
Brudder Elwood gib dis a fink.
Momma could be in whut dey call da troublez---da Waddle be a coming--The Basset Houndz gonna dance and sing---
Meebee we prop up da ol woomanz--
Meebee not--
Brudder Elwood goin to practice----I kin howl bedder dan Momma---

Drool to all in need---
Come to the Michigan Waddle---see the Basset Houndz!!

Debbie Winchester
PW, OEBE Elder Clara,
Elder Sister Daisy, Brudder Jake